Det var så längesen...

Ett tag sen jag skrev något här nu...

Kan ha varit för att jag inte haft tid eller lust...
Eller för att jag helt enkelt inte har något behov av det längre...
Bryr mig inte om kommentarerna som någon mycket olycklig människa har ork, tid och energi att skriva...

Det är väl synd att alla människor inte är lyckliga! Tänk vad bra det vore om alla var glada och bara kunde uppskatta det dom hade?

Iaf så går livet vidare och här sitter jag, på jobbet, uttråkad...

Drömmer om en egen verkstad där jag kan restaurera gamla möbler och kränga iväg dem svindyrt.

Drömmer om ett eget företag där jag kan coacha och hjälpa människor med träning, kost och levndsstil.

Drömmer om att få sätta mig vid mitt antika skrivbord och känna värmen av en brasa när jag påbörjar min bok.

Drömmer om att sätta mig på planet till Afrika för att möta den del av mig som fattas.

Drömmar är bra, men man ska inte glömma bort att uppskatta det man har...

Jag är glad för min fantastiska familj, mina bröder och mina underbara föräldrar som ställer upp i alla tider och otider.

Jag är glad för att jag har ett jobb, tjänar pengar och kan köpa möbler som jag kan renovera.

Jag är glad att jag har fantastiska vänner som orkar lyssna på mig ibland och som ger mig otroligt mycket glädje.

Jag är glad för den jag är och för den kärlek jag kan ge till andra.

Ibland är man ledsen också men det är en del av livet, allt är en process och allt som är svårt lär man sig utav.



Senaste inköpen :-)





 

Renoveringsobjekt!!




Peace out Y


Kommentarer
Postat av: Kristian

Trevligt med en gitarr! Nu måste du lära dig att spela sån där "irländsk musik" som han i cowboyhatten på Ögir spelade! :-)

2011-12-19 @ 13:15:25
Postat av: Camilla

Hahaha just det IRLÄNDSK musik var det ja :D Bra koll!! NOT!!

2011-12-19 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0