JÄVLA APA!!!

Ibland får man bli skitarg. Idag var en sådan dag. Jag skrek lite och slog med en kudde, sen grät jag en skvätt och tyckte allt var skit. Ringde en vän och mådde mycket bättre. Men är fortfarande arg. Hatar honom. Men jag är starkare än den jäveln! HA så det så. Ur ilska kommer styrka och jag är stark som FAN. Men ibland får man bli arg som FAN. Jag är arg som FAN och tänker plugga nu sen åka till GYMMET och svettas bort ilskan. Sen ska jag umgås med vänner på kvällskvisten och bara ha mysigt och trevligt.

Jävla apa jag hoppas faktiskt du dör och plågas hårt på vägen....

Kommentarer
Postat av: mam

Bra <3 ut med skiten bara. Han är inte ens värd dina arga tankar, inte heller dina vackra tankar som jag vet du har för det mesta. Älskar dig <3 Puss

2011-02-15 @ 20:42:35
Postat av: Camilla

Tack mamma <3 Älskar dig med! Puss och God natt

2011-02-15 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0