Kärlek

Så mycket tankar jag ägnat åt vrede, så många timmar av krämpor och värk, ett ständigt krig av känslor där dalar blandats med berg. En kamp emot livet och för att vilja leva där, i en kamp för att finna svar som ingen verkar ha. Inga vyer syns för regnet, det låg bråte på min väg, jag sökte skydd emot stormen, försökte hitta lä. Var jag lämnad? Eller hade jag lämnat hoppets gröna stig, att leva som död och förtvivlad får ingen att känna frid.

Sen bytte grenarna färg och gläntan lyste grönt, livet började leva, allt blev så mjukt och skönt, regnet smekte min hud och hjärtat började slå, stigen syntes klart när himlen blev kittlande blå. Blodet som runnit i strid förvandlades med tid till något jag aldrig kännts vid. En kärlek så ren och sann, när vi tittade på varann,
Hoppet kom som en våg, en tsunami i stilla vind, låt mig alltid vara din, låt mig alltid få smeka din kind.

Får jag vila hos dig förblir dagen alltid ljus, du är hemma för mig, låt mig få vara ditt hus.


Kommentarer
Postat av: mam

Så vackert och inleveslefullt du skriver mitt hjärta. pöss o kram

2011-07-28 @ 22:47:52
Postat av: Anonym

Tycker du ska brinna i helvetet som den lösaktiga hora du alltid varit. En gång en hora alltid en hora

och en narcissist utan dess like. Dina inre motivationer är djupt äcklande.

2011-10-06 @ 14:45:46
Postat av: Camilla

Det tar jag som en komplimang :) Tråkigt att du känner så. Du är härmed polisanmäld förresten.

2011-10-21 @ 13:40:58
Postat av: Anonym

"Du klarar inte av att boxas, du klarar inte av att läsa till sjukgymnast, du var alltid så blyg och försiktig.

du var alltid bitter.. Det sätt som du har behandlat mig på är oförlåtligt. Men ditt ego måste tydligen

skyddas till varje pris. Ett konstruerat ego som saknar substans och innehåll. Det är du som har varit deprimerad större delen av ditt liv. Sluta projicera dina tillkortakommanden på mig.

Det finns en gräns för vad jag tolerar.

Sätt inte din fot i närheten av mig igen fattar du.

Din jävel

2011-10-22 @ 01:45:26
Postat av: Anonym

Hora skrev jag i affekt.

2011-10-22 @ 01:48:44
Postat av: camilla

Och när exakt har jag varit i närheten av dig? Exakt vad har jag gjort som fått dig så upprörd? Har faktiskt ingen aning om vad du yrar om lilla vän.

2011-10-24 @ 16:12:43
Postat av: Jenny M

Så jäkla fint skrivet Camilla.

Ingen människa är perfekt, det viktigaste är att man har hjärtat på rätt ställe och det har du! :)

2011-11-18 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0