Jag Vill, Jag Ska, Jag Kan!

Tog verkligen till vara på vädret idag! Följde mammas råd och tog en promenad ute i det fria. Även om det var blött, brunt och lortigt ute så var det skönt med frisk luft. Nu räcker det. Dags att få ordning på rutinerna igen. Mat för kommande vecka är planerad och på fredag blir det till att åka och handla allt som behövs för att kroppen ska må bra. Sen blir det träning i helgen för hela baletten. Markus åker bort över helgen så jag kan helt fokusera på att träna, städa, tvätta, leka med Idde och laga nyttig mat.

6 kg Fett ska bort. Dom bara SKA bort!
Milen ska springas i Augusti.
Nya löparskor ska inhandlas i Juni.
Fokus på träning, kropp och själ.

Längatr lite efter att börja nya jobbet, ska bli spännande!

Är lite mer motiverad idag då jag insett att jag bara har två kapitel Fysik kvar och en inlämningsuppgift (som iofs är rätt stor) men sen är det bara skriva LIA-rapport i Maj och invänta examensdagen. Vilken prestation! Trumvirvel TACK!

Ikväll bär det av till köping för genrep. Nästa vecka ska jag gå hårmodell för Salong Lyx och hjälpa världens bästa Sara. Det ska bli skojsigt!


Dagens träning
2 ½ timmes promenad + mycket trappor

Dagens mat
En avokado + keso
Quinoa med hemmagjorda nyttiga köttbullar & turkisk yhogurt
Två koppar CuriTe (utrensande)
En apelsin
Ikväll blir det en äggmacka med ännu en kopp CuriTe


Ska komma i form igen. Thats It




Y

Kommentarer
Postat av: mam

Så ska det låta. Nu känner jag igen tösa min. <3 <3 <3

2011-03-24 @ 06:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0