Kom Igen Då Våren!!

Fan vad jag behöver sol nu! Humöret tryter och huden känns livlös. Kroppen känns tung och klumpig. Motivationen är som bortblåst.

Idag har det varit en sån där dag när allt går fel... sov halva dagen, vaknade till ett vackert och strålande GRÅTT sverige, slog mig själv på läppen med en bit kartong så jag började blöda. Fick sen det trevliga beskedet att dom räknat fel på lön igen (inte första gången) så istället för 5000 fick jag 226 kr denna månad. Tanka bilen på luft och äta kartong resten av månaden så löser det sig nog.

Nu ska jag iaf läsa klart fysiken och skriva av ett jävla prov imorgon så är jag snart i hamn. Ett steg närmare examen. Men shit vad tungt det går nu. Vill få upp humöret innan jag börjar på nya jobbet men allt känns bara så lamt. GGGGhhhhhaaaaaa....

Jag vill egentligen bara ligga på soffan och kramas med Markus och träna ibland förståss.


Jag önskar mig energi i födelsedagspresent, no more, bara energi.


Kommentarer
Postat av: mam

Gå ut och gå på vår vackra moder jord. Stanna upp och kanalisera all den energi du behöver av henne, hon har detta i överflöd. Varför inte en skogspromenad.... Du är stark och uthållig. Allt vänder till det bättre lika fort som energin tog slut.Älskar dig <3

2011-03-22 @ 08:25:03
Postat av: Pauline

Men om de räknat fel på lönekontoret borde de ju kunna fixa det med ett knapptryck så du får rätt lön på fredag!?

2011-03-22 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0