Snart 25

Jepp. Snart ska det fyllas år. Känner mig gammal men ung på samma gång. På ett sätt är det skönt att bli äldre, jag har så mycket att se fram emot.

To Do innan 30

Medalj på SM i simhopp
Afrika som volontär 1 månad
Bali och surfa
Hoppa fallskärm och Bungyjump
Besöka United States of America
Betala av den bil jag ska köpa
Bli skuldfri från mina föräldrar :)

To Do efter 30

Köpa ett litet hus
Skriva min bok
Starta eget företag
Börja med Yoga
Engagera mig mer som tränare i Gymnastik och Simhopp




ÖNSKELISTA




Viktor and Rolf Eu de parfym






SÖNT toasits!







Audi A3 1,9 TDI E-POWER SPORTBACK -09


Tack :D



Kommentarer
Postat av: mam

Go for it!



Snygg kärra.......

2011-03-16 @ 09:09:54
Postat av: Nina

Det var en kort önskelista :-) Men samtidigt mkt svår att fullständigt uppfylla ;-)



Blir så imponerad av dina seriösa genomförbara mål!



Kramen

2011-03-16 @ 20:16:53
Postat av: Camilla

Tack Nina :)



A mamma den är fin!

2011-03-17 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0