Vilken prestation!

Jaha då var man klar, ny-examinerad Produktionsutvecklare! Coolt. Jag gjorde det! Och nytt jobb har jag också där jag jobbar med det som man lärt sig under utbildningen...

Men nu är det ju såhär att alla som känner mig vet att jag är en väldigt kreativ person som egentligen inte alls gillar matte, teknik eller fysik :) Lite ironiskt kanske...

Jag ska jobba ett år och spara pengar sen bär det av mot nya utmaningar och tillbaka till skolbänken för att komma närmare min dröm. Design, färg och form, eget företag och möbelsnicker. Jag tänker satsa på en konstnärlig kandidatexamen inom möbelsnickeri. Längtar!!


 

Har köpt ny bil också! Pärlan kommer fotas och publiceras här inom kort. Har haft så mycket att göra på nya jobbet och samtidigt jobbat för att få en examen, men nu finns det lite tid för bloggandet igen.

 

Puss kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Bosse

Grattis Jag trodde du tuppat av och gått i dvala så här på vårkanten. Nu kanske man kan få läsa lite på bloggen igen då. Bytt bil? Till vadå? Ska bli kul att se den på bild.

Ha de bra, vi syns.



2011-05-23 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0