Det händer inte så mycket här...

...en riktig periodare är vad jag är. Nu har det varit en väldigt död period under vinterns dystra tid men nu är våren här och livet börjar sakta komma tillbaka till mig. Det var en tuff, jobbig, blöt, kall, hård men väldigt lärorik vinter på alla sätt.

Jag vet vem jag är och det är det viktigaste. Jag har en "grundfysik" nu som känns trygg och det är plattform som är gjuten för livet. Skrivandet har jag tagit till en ny nivå och börjat göra låtar, gitarren låter inte allt för illa heller nu när jag tagit mig an musiken igen. Kommer nog komma upp en hel del låttexter här inom kort.

Kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle ta bort bloggen eller inte men vill isf spara ned allt och arkivera det i en pärm så man har som en "gammal dagbok" för det är ju vad det är. It-dagbok på sitt egna lilla cybersätt! Men den lever kvar ett tag till, mest för min egen skull.


Time change, life change, people change, for you to range!


Underbara Lisa är en mycket bra inspirationskälla



Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0