Ensam är fan inte stark!

Länge trodde jag att världen var ond...

Länge trodde jag att kärlek bara var för naiva nötter och nördar...

Länge trodde jag att allt som skulle komma när mig skulle skada mig...

Länge levde jag med hat, ilska och bitterhet...


Världen är lite ond men jag väljer att leva och sprida lycka.

Kärlek kanske är för naiva nötter men vad tråkigt det vore om dom inte fanns.

Det som kom nära mig, skadade mig.

Men jag är inte bitter, jag hatar inte, jag är inte ilsken.

Jag förlåter allt och går vidare för jag har lärt mig hur man gör och vad som verkligen betydyder något.


Jag är viktigast i min värld



Kommentarer
Postat av: mam

<3 <3 <3 Du har så rätt min vackra och insiktsfulla dotter.

2012-01-10 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0